11 augusti 2010

Jag älskar musikvideor och det finns inget bättre än nya kommer och jag inte kan sluta kolla. Det är nog någonting som jag växer ifrån men inte än på ett tag hoppas jag. Men jag hatar när en video får mig gilla låten mindre. När jag har föreställt mig videon helt annourlunda innan den görs, när jag har en hel egen video i huvudet men den som görs på riktigt stämmer inte alls ihop med min. Exempel på det är "Best I ever had"- Drake och "Commander"-Kelly Rowland. Videon till dom är riktigt dåliga och jag undviker att se dom för än så länge gillar jag låtarna.

Commander-



Best I ever had-



Ibland kan en video gör låten bättre som "Love the way you lie"-Eminem ft. Rihanna-

Kommentarer
Postat av: Anonym

commander videon var verkligen pissdålig!

2010-08-19 @ 16:52:05
URL: http://emasund.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0