2 augusti 2010

Helgen var galen, vi var först på stranden sen gick vi runt i Palma några timmar. Vilket inte är så roligt när man är helt pank. Sen åkte vi hem, duschade, sminkade och klädde på mig på 15 min, sen drog vi tillbaka till Arenal. Vi förfestade lite på stranden sen gick vi till spanska baren så jag fick säga hej då till världens bästa bartendrar och sen vidare till vårt vanliga ställe. Sen tog jag första bussen tillbaka hem och sov några timmar. Försökte mig på att ligga vid poolen men blir alldeles för uttråkad. Sen idag har jag småjobbat och packat. Nu ska jag städa upp det sista och skriva ut pappren till flyget innan Kimmy kommer över. Hon ska käka middag med mig och familjen. Sen åker jag till flygplatsen med pappan vid 7-7.30 imorgonbitti. Hade vi tid kanske jag skulle följa med till kontrolltornet där han jobbar så han kunde visa mig hur det funkar men får se hur det är med tiden. Jag längtar tills jag landar i sverige och möter Erika och Sara, bara de nu inte åker vilse någonstans!

Finaste utsikten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0