22 augusti 2010

Nu är jag hemma efter en vecka hos syrran i Sigtuna. Jag hade tur och fick jobba 2 dagar också på steninge slott. På torsdagen förberedde och på fredagen var det en middag för 400 pers. Kungen och drottningen var där med flera och några till kände men inte speciellt många. Först var serverade jag snittar i en 1700-talsdräkt med höftgrejer och hatt. Det var kul men nervöst att träffa alla. Sen var det middag då jag som tur var bara serverdae lite grann, sprang och hjälpte andra mest och sen var kvar och städade. Började 14.00 och slutade 05.30 så var lagomt trött och hade ont i benen sen. Men det var kul och Sthlms överklass kan verkligen festa. Fick erbjudande om jobb i Sthlm så jag hoppas hon hör av sig och sen ska jag även jobba på samma ställe igen i September så det blir kul. Måste verkligen bort från Gävle för det är så grymt tråkigt här, vore skönt att bo själv också. Så får se om det kanske blir Sthlm nu eller annars så kanske jobba utomlands igen. Nåt iaf.

Fick till en kass bild med mobilen, fick en snyggare hatt sen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg klänning :P

2010-08-23 @ 11:42:20
Postat av: Erika

HAHAHAHA, söto! :D

2010-08-24 @ 14:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0