25 augusti 2010

Jag har varit riktigt duktig idag, gick en promenad när jag vaknade på 3 km och sen har jag nyss varit ute och sprungit runt 5km. Nu blir det lite situps innan duschen. Imorgon ska jag till familjen i Hille och följa med till skola och dagis. Jag ska sitta barnvakt åt deras 2 flickor några eftermiddagar i veckan, bra extra jobb. :) Tråkigt att jag inte har några bilder men tar inga nu, kör några videos istället.
 
No one Ever Really Dies.

Älskade deras skiva "Fly or die" för några år sedan.

"She wants to move"-



"Maybe"-


Jag vet inte om det här ens kan kallas musikvideo!
Jag undrar hur många killarna låg med efter inspelningen. 
"Lapdance"-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0