Hemma!

Igår flög jag hem från soliga Mallorca och landade i regnet men känns faktiskt skönt med mulet väder men det kanske inte behöver regna hela tiden. Världens finaste Erika och Sara väntade på mig med skylt, ballonger och godis när jag kom fram och sen vart det max mat så måste säga att det blev en riktigt bra dag! Sen skulle vi bada men efter mycket om och men ändrade vi oss vid badplatsen i Strömsbro. Jag träffade pappa och funderade på att göra nåt på kvällen men insåg att jag var för trött så vi åkte till min morbror en sväng och sen blev det sex and the city 2 och sova istället. Vakna 11 imorse, tror jag verkligen behövde sova ut! Idag har jag träffat pappa och mormor, fixat ny telefon, fixat nya bankkort och jag ska skicka in papperen så jag får ett nytt körkort. Nu snart ska jag till valbo med Erika och Sara och ikväll blir det utgång med Sandra och Frida! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0