Tryin' to find my next thrill

I fredags var vi ungefär 10 stycken tjejer här hemma så det var bara lite att städa upp i lördags (hittade popcorn och kapsyler under sängen) men det var det värt. Senare gick vi ner på suncity men det känns som att det börjar bli gammalt och tråkigt! I helgen ska vi nog kanske prova Goya tror jag, jag vill även testa Nivå. Om de också är tråkiga får jag väl ta och flytta för det funkar ju inte. Och dyrt är det, hatar att en öl kostar över 40 spänn, på Mallorca gick de på under en 10:a.

Resten av helgen blev lugn. Jag tror jag behövde sova för på lördagen slocknade jag vid 11 och vaknade inte fören halv 1 på söndagen. Då åkte jag till Sandviken en sväng med mamma och sen till bomhus på grillat. Hade en riktigt mysig dag och somnade tidigt då med. Idag har jag skrivit CV och personligt brev och det gick lättare än förväntat. Ska skicka ut det imorgon om det finns nåt jobb att söka. Jag var ute och sprang ett bra tag också, först i spåret och sen runt i stan, avslutade med en cykeltur i regnet så nu känns det ordentligt i benen. Jag kollade även på au-pair familjer för jag tror jag vill åka igen om ett tag. Kollade på andra ställen än Spanien och jag gillade faktiskt en familj som vill att au-pairen börjar i januari. Enda grejen var att det var i Abu Dhabi men det kanske är ett sånt ställe, som är helt olikt Sverige och det jag är van vid, jag skulle behöva vara på för att inte bli uttråkad hela tiden. Tror till och med jag skulle våga åka men måste nog tänka igenom det ett bra tag till först ;)

Ingen har lagt upp nå bilder från fredags än och jag glömde som vanligt att ta några så det kommer sen. Tråkigt med bara text men så är det!

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHA, du vet att du kommer få stå ut med en massa araber då va? x)

2010-08-10 @ 14:29:09
Postat av: Erika

Och du.. Nivå, nej! Det funkar ju om man går dit efter klockan ett, det är ju då folk börjar komma! xD

2010-08-10 @ 14:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0