23 augusti 2010

Hade inget annat att skriva så fick bli en lista. 

När gick du upp idag?
11.00

Senaste filmen du såg på bio?
Kommer inte ihåg.

Favorit-TV- program?
Two and a half men.

Vad åt du till frukost?
Nötter och maränger.

Vad är ditt andranamn?
Emelie, det är också tilltalsnamnet. Heter Frida i första namn.

Din favoritmat?
Tacos, fetaostsallad.

Vilken mat gillar du inte?
Gillar det mesta men hatar verkligen mat med hela svampar i eller rålök.

Favoritchips?
Hm, dill kanske.

Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Jay Z- Blueprint 3 men börjar lessna.

Vilken bil kör du?
Har ingen men kör mammas när jag får!

Favoritmacka?
Fullkornsbröd med nötter i och typ ost och gurka på.

Om du fick åka vart du ville på semester?
Jag vill åka överallt men de viktigaste är väl: Tokyo, Barcelona, Madrid, Rio de Janeiro, New York, London, Berlin, Amsterdam, Dubai, Kapstaden, Rom, Venedig, Paris.

Favorittid på dagen?
Kvällen.

Var är du född?
Gävle.

Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll, handboll, hockey.

Coca Cola eller Pepsi?
Cola.

Fotboll eller ishockey?
Fotboll.

Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Haha definitivt inte morgonmänniska.

Vad ville du bli när du var liten?
Arkelog, läkare, skådespelare, dansare med flera.

Har du varit i Afrika ?
Ja, om en veckas solsemester räknas.   

Har du rullat in någon i toapapper?
Haha ja.

Har du varit med om en bilolycka?
Nej.

Favoritdag i veckan?
Fredag.

Favorit-snabbmatsrestaurant
Max.

Vad lyssnar du på just nu?
T.I.- Swagga like us.

Hur många tatueringar har du?
None.

Vad har du på dig idag:
Leggins och en tunika från h&m.

Favoritfärg på kläder:
Olika men om jag måste välja- svart.

Senaste person som

Sov i din säng:

Jag

Du pratade i telefon med:
Min syster.
 
Du delade en drink med:
Oda skulle jag chansa på.

Du gick på bio med:
Kommer inte ihåg när jag var på bio sist, tror det kan ha varit med Frida och Sandra.

Du gick på stan med:
Erika, Sara och Sandra tror jag.
 
Skällde på dig:
Var länge sedan någon skällde på mig.

Senaste

Film du såg:
Drumline.

Kram: 
Brorsan.
 
Fest:
Jobbade på en i fredags om det räknas annars var det väl utgången fredagen före.
 
Känslan:
Rastlös som vanligt.

Resa:
Malloca i sommras.

Glädje:
Ska börja extrajobba hos en familj och var där första gången idag så då var jag glad, plus att fick gosa lite med hundarna.

Personen du träffade: Brosan och mamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0