Åttonde December

Nu är jag tillbaka på båten igen efter haft några härliga dagar i familjens sommarhus ungefär en halvtimme från Barcelona. Orkar inte skriva nåt utan ska bara slänga upp några bilder och sen kanske en promenad om jag orkar.
Hörs senare.

Julia var underbar och sov hela vägen dit och sen när vi åkte hem igen också.


Julias kusin Santi spelar trummor med farfar.


Andrea vid ingången.


Här bor familjen Carreras-


Stadens kyrka-


Farmor och farfar på varsin sida av Andrea och Franc, och till höger deras vänner.


Idag på lunchen fick de mig att testa en snigel och det enda jag kan säga är, inte illa.


Gatan där de bor, jag skulle ha tagit några på trädgården också men glömde det, den är jättehärlig.


Älskar att det är blommor ute i december.



Jag pallade en omogen citron, tror vi slängde den ;)



Vissa hus hade söta kakelmålningar vid ytterdörrarna.





Kommentarer
Postat av: Laila

Så roligt med bilder!! Men fyyyyy för sniglarna!! Det är ju såna vi har på gatan?! Kramar från oss!

2010-12-09 @ 09:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0