Elfte December

Tjooo!

Igår hade jag jättekul, jag och Rebecka började med att ta några öl på en irländskbar som hade bra musik och det var mycket folk. Där träffade vi 2 killar som visade oss några andra, riktigt spanska barer. En var en absintbar där man drack absint utspädd med vatten, jag höll mig till öl för jag kommer fortfarande ihåg en kille som drack det hemma och han började se hotfulla småtomtar så det är nog ingen höjdare. Haha det känns som att det hände mycket konstigt igår, först kom en kille fram och frågade om jag ville vara modell för han var fotograf och kunde hjälpa mig, och när jag frågade om det var nakenbilder sa han att man kunde om man ville men att han gjorde allt möjligt. Och när vi var på Plaza Real (stavning) så kom det upp några personer som undrade om vi ville vara med i en naken pyramid för de saknade 4 stycken för att den skulle bli bra. Tydligen så var det väldigt spanskt. Haha, fast jag har aldrig hört om det förr. Och på en av barerna var det en kille som gick runt i kalsongerna för det skulle man också göra när man var i Spanien.
Idag har jag varit trött hela dagen, sov inte så mycket och sen packade jag och bestämde vad jag ska tvätta och så innan jag åker. Nu är det bara 5 dagar kvar och jag börjar bli nervös för flygningen, jag måste komma ihåg att skriva ut resebeviset.
Och visstja, Malin visade världens sötaste lilla kille i webbcameran idag, jag är så glad för hennes skull.

Nu är det julbelysning över hela staden-


Rebecka-



Våra guider-


Kalsong killen-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0