Fjortonde December

Shit, j

ag kollade just på kontot och det såg inte ut som jag hade velat. Med biljetterna hem och julklappar så har det gått mycket mer än jag velat så nu är jag så jäkla frustrerad. Jag kommer inte ha råd att flyga hem i vår som det är nu. Åhh, jag är bara arg på mig själv just nu. Jag lovade mig själv att inte röra de pengarna till annat än flygbiljetter hem och lite kläder. Men det blev för mycket kläder när syrran var här och nu för mycket på julklappar och då är jag inte halvvägs färdig. Jag ska försöka ta några timmar på dagis om det finns när jag är hemma men det är ju det sista jag vill göra. Vet inte om det finns så mycket nu heller.

Aja, idag vart en lång dag igen och jag kunde inte sov inte mycjet inatt så jag gäspade mig igenom dagen. Eller nickade till när Julia sov men inte mycket. Ska ta en promenad nu och se om huvudvärken släpper så kanske jag kan sova mer. Men jag gick med Julia på promenad och det gjorde nog min dag! Det är inget speciellt med det, bara skönt att gå runt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0