Första devember :D

Igår var en bra dag, Julia var underbar och sen var jag ut och sprang en sväng innan jag åkte till ikea. De hade en hel affär med svensk mat så är bra att veta att det finns. Jag var en fotonörd och tog bilder på allt tills en vakt kom fram och sa att man inte fick, fattar inte det, man får inte ta bilder i affärer någonstans här. Men fick några iaf,





Svensk butik-








Idag har det varit en tuff dag, jag ville verkligen inte gå upp och sen hade Julia ont i magen så hon gallskrek i en evighet kändes det som, så till slut fick jag ringa Andrea så hon kom hem. Efter 2 min var Julia lugn igen och vi följde med henne och hennes kompis Lori till ett köpcentrum. Köpte faktiskt strumpor och tights på h&m trots att jag inte ska köpa annat än julklappar nu. Sen skulle vi åka till en leksaksaffär men gps visade fel så vi åkte runt i en timme och Julia fick ont i magen igen, så det var lite stressigt men vi hittade till slut. Nu har jag käkat mat på båten och ska snart iväg till en svensk och käka pepparkakor och risgrynsgröt. Direkt när jag kommer hem vill jag äta mammas mat, chips med dipp och mysa i soffan med filtar och tända ljus och se nå skit på TV. Men snart så, bara 17 dagar kvar!




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Klart du ska få mammas mat ...snart är du här!..Kram

2010-12-02 @ 06:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0