FREEEEDAG!

Buenos dias.

Jag älskar fredagar och har nog gjort det sedan jag började skolan och insåg att det var bara lördagar man fick sova länge på. Det är något speciellt med fredagar, jag har inte känt så på ett tag men genast när jag vaknade imorse var jag glad för det var fredag. Var på spanska lektion idag men det gick så snabbt så kommer inte håg nåt nu men ska kolla anteckningarna sen. Jag funderar på att ta en kvällskurs i vår, då kanske jag skulle lära mig mer. Imorgon åker vi till familjens sommarställe ungefär en halvtimme ifrån Barcelona, ett jättefint hus med en liten trädgård men jag kommer nog sakna båten lite! ;) Finns nog inte så mycket att göra så ska packa med mig en massa böcker och datorn så klart, tror det finns internet där. Vi kommer tillbaka på onsdag tror jag så annars skriver jag då. Imorgon ska jag sova sen skypa med mamma tror jag. Jag längtar efter att slippa gå upp imorgon, ska nog ställa klockan på 8 bara så jag kan vakna och sen slippa gå upp! Nej, nu måste jag byta om och sminka mig, ska möta rebecka vid metron halv. Seee ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0