Home

Hej!

Jag har inte skrivit på några dagar för blogg sidan var konstig några dagar och igår kände jag inte för det! Men jag är hemma nu och allt gick bra, var bara en halvtimme sen med flyget. Jag hade det riktigt bra på flyget, satt själv på en rad så kunde sitta som jag ville men det gjorde mig bara mer rastlös och jag var bland de första av när vi äntligen var framme. Sen tappade jag nästan andan när vi kom ut i kylan så förutom till och från bilen har jag inte varit ute än. Nu sitter jag och lyssnar på Rihanna och laddar in bilderna i datorn. Snart kommer pappa och bosse, åsa och emma på middag. Ska bli kul att träffa de igen, känns som en evighet sen jag såg pappa fast det bara är 2 och en halv månad sen. Mamma har gjort det jättemysigt här hemma med gran och ljus överallt, jag har fått lite julkänsla också, var lite svårt att få utan snö och mörker.
Sen vid 7-tiden blir jag uppplockad av Frida och Sandra innan vi åker på förfest och sen krogen! Ska bli jättekul, jag vet inte vad fasiken jag ska ha på mig bara, för jag kommer väl frysa ihjäl ute.

Tidig morgon när vi åkte från Barcelona.


Lite gratis reklam till "frisörerna" nedanför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0