Söndag

Igår var det superkul. Förfest hos Sandra och sen dans på krogen och som avslutning donken. Men vaknade vid 10 av att killen som bor nedanför började öva på gitarren. Så tog en lååång dusch och sen "frukost" med mat och glass. Såg en film och sen lyckades jag somna om igen. Såg en söt film nu på eftermiddagen och käkade mer glass, helt otroligt att jag inte har fått ont i magen än. Filmen hette "Cinderella story" eller nåt sånt och var med Chad michael Murray och Hilary Duff och var en typsik B-film där man vet exakt vad som ska händer men jag gillade den, skön söndagsfilm. Ute snöar det som galet så blir nog ingen promenad ikväll som jag hade tänkt. Blir "One tree hill" istället, med mer glass så klart.









Resten av gänget försvann under kvällen så de har var de enda som var left standing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0