Tionde December

Viernes!!!!!!

Äntligen fredag! Som vanligt bästa dagen på veckan, Julia var underbar som vanligt och sen spanska lektion. Kände att jag tillochmed kunde nåt så var kul att prata lite. Vi körde en lek i grupp om hur man pratar med personal i affärer. Blev lite mycket ett tag för jag satt bredvid en svensk tjej och att blanda svenska, engelska och spanska blir förvirrande.
Om en vecka kommer jag vara hemma, troligtvis ha vara proppfull efter middagen och halvt ihjälfrusen men jag längtar. Nog för att det kommer nog ganska bra att åka tillbaka i januari igen. Jag pratade med Julias farfar också och han sa att han skulle hjälpa mig fixa biljetter till en match med barca  i vår, var tydligen en mot madrid i februari så det längtar jag efter! Just nu har jag lite ångest över julklappar, vet inte vad jag ska köpa eller hur jag ska ha råd med det. Tänkte försöka få in några timmar på dagis när jag är hemma men får ångest bara jag tänker på att gå i snön till nåt dagis och sen sitta ute i kylan när de leker. Men någon dag skulle vara bra så jag har råd att flyga hem sen igen. Nu ska jag snart bege mig mot metron och möta upp Rebecka på Plaza Catalunya för att först gå på julmarknaden, eller ja först ta en öl någonstan, och sen ska vi prova nya barer och kanske möta upp några andra tjejer.
Hörs imorgon igen!

Igår fick finaste Malin en liten son, hon kommer bli en sån bra mamma och jag längtar tills jag får träffa dem efter jul!

Jag har ingen bild på sonen än så jag hoppas hon lägger upp en snart ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack vännen =) Ja om några dagar får du träffa lilla Liam =) Längtar efter er där hemma =) Kramar

2010-12-21 @ 11:43:37
URL: http://jennymalinvicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0