Tjougoåttonde December

God Jul- bättre sent än aldrig måste jag väl säga!

Jag är grymt rastlös så ska börja uppdatera igen och börjar med jul!

Dagen före julafton var systerson Anders och moster Lena här och vi satt med uppesittarkväll, jag såg fram emot det före men säger bara aldrig igen. Känns som att bnigolotto var mycket roligare de få gångerna man spelade när man liten men det är väl för att men gick och lekte när det var reklam eller när de bara satt och pratade. Och man fick alltid extra mycket godis och läsk de kvällarna.

Systerson Anders-



Julafton var väldigt mysig, först var vi till mormor och pappas boende. De bor inte på samma avdelning men det är en lång, lång korridor mellan dem så man slipper gå runt hela huset. Lena och mamma stannade med mormor och jag gick och lämnade choklad till pappas personal och tog med honom till mormor. Men innan vi skulle åka mot Sigtuna och syster hade han för ont för att följa med och ville stanna kvar på boendet så jag gick tillbaka med honom (så det blev 4 vändor i den långa, långa korridoren) och kollade vad de skulle äta för julmat och gav honom några julklappar så han hade lite extra lotter utöver den han har varje dag.
I Sigtuna mötes jag i dörren av underbara Noah och Vide, båda har blivit otroligt stora och det går alldeles för fort. Sen var det som vilken annan julafton, vi såg kalle, åt mat, öppnade paket, åt godis och lekte

Vide letar smular under tröjan-

Djungelboken-

Vide och Noah-

Lägger julklapparna under graner och bara klämmer lite på dem!

Det var många klappar i år-

Glad Noah-

Vide vart lite rastlös i väntan på tomten så han käkade på brorsan så länge-

Jag fick jättefina paket-

Vide lekte lite batman-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0