11 juni 2010

Eller ja, för mig är det fortfarande den 10:e! Idag har jag sovit hur mycket som helst, sen jobbat och sen åkt till Arenal! Men det har inte vart en toppen dag, då hade jag inte varit hemma nu! Jag saknar utgångarna hemma, med bra musik, killar som inte är sliskiga och följer efter en och jag kunde prata svenska! Jag saknar också mina klackskor, det är jag för lång för här men ska fan ha det i Arenal någon dag, sååå korta är inte tyskarna! Saknar mina tjejer också men ska tänka positivt, jag är ledig imorgon och ska se matchen och förhoppningsvis vinner spanien!



Tyvärr enda bilden jag har med bomhustjejerna!  



Kommentarer
Postat av: emelies bästa erika

VI SAKNAR DIG OCKSÅ! MEN SNART KOMMER DU HEEEEEEM! :D :D :D

2010-07-13 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0