14 juli 2010

Nu är det klart, jag pratade med familjen igår och jag kommer att åka hem troligtvis den tredje augusti! Så bara 3 veckor kvar sen är jag hemma igen! Jag hade hoppats på att jag ville stanna längre och kanske plugga spanska i höst men känns som att jag är klar här nu. Jag funderar på att ta en spanska kurs som börjar i slutet av augusti men får se. Ska mejla och kolla hur lektionerna är upplagda och om det skulle vara något för mig. Sen hoppas jag på att åka som au-pair igen runt januari och denna gången ska det bli till en storstad så kanske Barcelona eller Madrid. Nu ska det bara bli skönt att komma hem men innan dess så ska vi till sommarhuset i helgen och sen ska jag och Kimmy hitta på saker innan jag åker. Idag har jag  jobbat och nu blir det poolen en stund, det om nåt kommer jag att sakna. Poolen och att man kan räkna med bra väder!
 
Hehe, Kimmy och vår nya kompis som äger spanska baren vi ska
börja gå till!! Jag har nog aldrig träffat någon roligare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Längtar efter dig :) DU får komma ner till mig då :) Jag kommer hem så fort jag är ledig...:)

2010-07-15 @ 22:54:03
Postat av: Linnea

Man kan faktiskt räkna med bra väder här nu med^^ Så underbart! Vart fint i minst 2 veckor nu och 35 grader varmt:O Hoppas det fortsätter när du är tbka:)

2010-07-16 @ 08:11:50
URL: http://zsmulan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0