19 juli 2010

Imorgon är det precis 2 veckor tills jag är tillbaka i Sverige igen, det ska bli skönt! Det är lite tråkigt att åka men det känns som att jag är klar här, jag har gjort allt jag har velat göra. Idag kom familjen hem från sommarhuset så det är skönt att inte vara ensam hemma längre. Jag lagade middagen och det var inte helt lätt att fixa kycklingen till dem, var ett tag sen jag gjorde det men det gick iaf. Sen har vi badat och nu sitter vi och kollar på au-pair sidan efter en ny tjej åt dem. Det var en tjej vi trodde skulle komma men hon valde en annan familj så det var tråkigt! Jag hoppas de hittar någon snart!

Bästa kvällen någonsin!!


Kommentarer
Postat av: hannah

saknar dig =)

ska bli härligt att träffa dig igen!

puss vitamin <3

2010-07-21 @ 19:30:14
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: emelies bästa erika

MEN UPPDATERA dIn LiLlA mAlLoRcAn!

2010-07-23 @ 00:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0