25 juli 2010

Har inte skrivit mycket men allt har bara rullat på som vanligt! Jobbade hela veckan sen gick vi ut i Arenal i fredags. Vi mötte upp en au-pair vi inte träffat förut och gick på vår spanska bar innan vi gick till beach house där vi slapp betala för vi smet in med en tysk grupp, enda gången det var bra att folk tror att vi är tyskar. Där vart det väldigt mycket shots och öl, ibland är det dålligt att känna bartendern för det blir för mycket grattis! På lördagen försökte jag sova så mycket som möjligt men hade ändå ont i huvudet när vi åkte tillbaka till Arenal på kvällen. Där spenderade vi tiden med en kompis innan vi träffade upp Kimmys fransman. Han och hans "chef" (han vara bara 22) plockade upp oss och sen gick den kvällen bara utför. Så vi drog oss hemåt vid 4-5. Jag är ledig idag med så nu ska jag med bussen till Arenal och träffa en tysk vi mötte ifredags, skulle på stranden men vädret är sådär så får se vad det blir!

Går inte att ladda upp någon bild så får bli en video istället. Jag älskar den, det är typen av video jag önskar att jag hade gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0