26 juli 2010

Nu är det snart bara en vecka tills jag är hemma igen, ska bli riktigt skönt! Kommer sakna stranden och solen när jag är hemma. På söndagen spenderade jag hela dagen på stranden med 2 tyskar, eller ja de var från turkiet men bodde i Tyskland. Vi var på stranden eller badade i 6 timmar och jag glömde smörja in mig så jag känner att jag vart lite bränd men det syns inget iaf så det är inte så farligt. Hörde massa bra musik jag ska leta reda på också. Det var en riktigt bra dag men har fått tillbaka det jag hade i vintras med att jag glömmer bort att äta för jag inte har någon matlust, så på söndagen åt jag eller drack inget förs vid 9 på kvällen så hade ont i huvudet och var seg. Men idag har jag ätit 2 gånger och ska försöka få i mig något mer senare. Tror inte det händer för mycket ikväll, ska kanske träffa Kimmy men får se. Har ont i halsen igen och öronen värker så det blir lungt några dagar iaf! Åh, jag vill ha min kamera har så jädra mycket jag vill ha kort på innan jag åker!

Vanliga promenaden med tvillingarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0