28 juli 2010

Nu har familjen hittat en ny au-pair som ska komma i mitten av augusti så det är skönt att det är klart! Jag fick ett mejl av henne igår där hon undrade över familjen så jag skrev ett lååångt svar och jag antar att det var bra för hon sa ja nu ikväll. ;) Nu ska jag gå över till Kimmy och se hur snygg hennes hostmoms yngre bror är sedan ska vi gå över till hotellet och se någon show som skulle vara där. Imorgon ska jag sola innan jobbet, är väl lika bara att passa på för hemma kommer det väl att regna!


Kommentarer
Postat av: Erika

Skojar du eller. Det regnar som fan. Och det är inte 27-28 grader längre. :( Häromdagen hade vi 14 grader, FJORTON JÄVLA GRADER I JULI LIKSOM?!

2010-07-29 @ 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0