29 juli 2010

Jag är trött, det vart inte så lungt som vi hade planerat att det skulle bli igår. Vi hade tänkt tagit en öl på hotellet och se showen och sen gå hem men det slutade med att jag var hemma 6 i morse. Showen bestod av ett gäng killar som dansade runt på scen framför ett gäng tyskar och holländare, och kanske en och en annan spanjor. Kan inte vara så roligt jobb men det var underhållande. Sen drog vi till Arenal och dansade, träffade andra amerikaner än Camille för första gången så Kimmy vart överlycklig så hon var nöjd när vi tog en taxi hem. Idag hade jag tänkt gå till poolen men jag sov tills jag började jobba. Det var en riktigt trög dag, trodde aldrig den skulle ta slut. Men nu tror jag ska se film eller nåt och sova!

Jag hade en gammal bild från stället vi åkte till igår, jag hatar att de röker inne här, vet inte hur många gånger någon full idiot har hållt på bränna en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0