4 juli 2010

Jag har inte skrivit de senaste dagarna för jag har har haft fullt upp. Jobbat och varit med mamma! Känns overkligt att hon är här och hälsar på för det känns inte som att jag bor här utan som att vi bara är på semester och att jag också ska åka hem. Men det ska jag inte och det känns superbra för det är riktigt fint väder här nu och varmt i vattnet! Vi var i Arenal igår när Spanien vann och kan lova att det var en härlig känsla när de springer runt med flaggor, skriker, åker runt och tutar med bilarna. Polisen stängde av en gata och alla stod i en hög och sjöng tillsammans. Jag kanske ska börja följa fotbollen enbart för stämningen som är här under matcher. Varje gång det blir mål blir det fyrverkerier och på barerna skriker folk och kramar varandra. Jag funderar på att åka in till Palma nästa match bara för att det måste vara 10 gånger bättre där! Imorgon åker jag och mamma till Palma och ska sova där 2 nätter innan hon åker hem på onsdag! Vi ska strosa runt i Palma och på tisdag ska vi nog ta tåget till Soller över dagen! Ska se till att ta bilder där! 


Har inga bilder från idag, ni får se min misslyckade hjulining istället! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0