Trött..

Tvillingarna sover och jag väntar på att resten ska komma hem så jag kan duscha och gå över till Kimmy. Vi ska till Arenal och möta upp Joccelyn, fast han slutar inte förs 12 så det lutar mot vin på stranden innan. Och mat, jag är hungrig. Imorgon ska vi upp tidigt för att åka först till Palma och sen till en annan del av ön. Jag är trött och kommer väl inte bli sent ikväll också men det får gå ändå. Jag är ledig hela helgen för familjen åker till sommarhuset så det ska bli skönt! Ska åka till Palma på lördag tror jag!

Mitt favvoställe i Palma, (h&m ligger bakom längst ner)

Kommentarer
Postat av: annelie

åååå jasså det är i mallis du har hamnat! åå GUD vad härligt!

2010-07-16 @ 00:08:01
URL: http://annelieberg.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0