17 juni 2010

Jag kan inte fatta att tiden går så fort, snart har jag varit på Mallorca 1 månad, det känns som att det bara har gått 1 vecka! Idag har jag jobbat, sovit vid poolen och "övat" på spanskan! Snart blir det den dagliga promenaden med vagnen och jobb tills ikväll! Jag tänker mycket på svenska sommaren och hur mycket finare den är än den här, allting hemma luktar bättre och är mycket grönare! Men jag klagar inte, menar bara att det finns inget som svensk sommar, speciellt inte som den är i Bjuråker. Jag önskar att det hade en funnits en Dellensjö här nere också. Men istället har jag en pool, stränder och klippor att bada ifrån så jag tror jag överlever! ;)

                                   


                                   


                                   


                                   



                                    
                             
                                   

Kommentarer
Postat av: Oda

Men Emelie om du tänker så mycket på Bjuråkers sommaren så kan vi gärna byta. ;) Inge finväder här.. Puss och Kram

2010-06-17 @ 13:07:28
Postat av: Erika

JAG SAKNAR DIG!

2010-06-17 @ 14:27:15
URL: http://erikalarson.blogg.se/
Postat av: hannah

jag saknar dig som tusan!

<3

2010-06-17 @ 21:01:37
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: Erika

men nu var det en jäkligt dålig uppdatering här -.-

2010-06-20 @ 00:26:41
URL: http://erikalarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0