20 juni 2010

Jag har varit helt utslagen sen fredag morgon så jag har inte orkat skriva något! På torsdagen åkte vi in till Arenal och gick på Rui Palace eller vad det nu heter, en klubb med ett dansgolv med rnb så jag gillar det. Det var bästa kvällen, vi träffade trevliga fotbollskillar från Tyskland (är ju bara tyskar där) och dansade tills 4 tror jag! Tycker synd om Kimmy bara för hon jobbar ifrån 8 varje dag så hon fick ungefär 2 timmars sömn! Jag jobbade bara eftermiddag, annars hade jag inte överlevt fredagskvällen! Då åkte vi till Palma med piloterna som visade oss runt första helgen vi var i Palma. Vi gick till olika barer och jag träffade de första spanska tjejerna som faktiskt var trevliga. Många spanska tjejer gillar inte turister och eftersom vi är relativt blonda och ljusa antar de att vi är tyskar och tyskar är verkligen inte omtyckta. Efter att ha varit på stranden i Arenal (dit alla tyska turister åker) kan jag förstå varför! Ska ta bilder därifrån någon dag, det är helt sinnessjukt där. De är fulla från 8 på morgonen och festar konstant. Tog inte så många bilder i helgen heller, måste komma ihåg att göra det i fortsättningen! Ikväll ska jag och Kimmy antagligen gå ner och ta ett kvällsdop i havet så jag ska försöka ta lite bilder då!

                                  Haha inte den bästa bilden men de andra vart värre.

                             

                                            Kimmy och Kiko som är en av guiderna! 
                       
                
                            




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0