22 juni 2010

Idag har jag jobbat till 4, promenarat och kollat på true blood och nu blir det en springtur vid havet tror jag! Igår gick jag och kimmy till mercadona (typ Mallorcas ica) och köpte med oss vin, smörgåsar och lite godis och gick och satte oss vid havet! Det går verkligen inte att beskriva hur fint det är här, ska ner och snorkla en dag så fort vi är lediga samtidigt. Jag funderar på att köpa en engångskamera som funkar under vatten och ta massa bilder, det vore riktigt kul! Imorgon är vi bjuda att fira midsommar på en strand med brasa och mat så får se hur det blir.







Här vill jag snorkla!  

Kommentarer
Postat av: Laila

Så härligt det låter!! Vi saknar dig! <3

2010-06-23 @ 08:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0