25 juni 2010

Jag har haft världens bästa dag idag! Jag jobbade lite i morse men sedan åkte de till sitt sommarhus och jag har varit ensam hemma för första gången på en månad! Jag har legat vid poolen, städat, solat på balkongen och har njutit av att få vara helt själv, för normalt sett är det alltid någon hemma. I onsdags träffade vi piloterna igen och de tog oss till en strand där det var packat med folk och massor av tända ljus överallt för de firade Saint Joan(stavning). Vid 12 gick alla ner till vattnet och massor av papperslyktor skickades upp! Det var mysigt men hade varit bättre om vi hade varit fler och haft mat och filtar osv, då hade vi kunnat sitta där hela kvällen. Igår vart det Arenal och Riu Palace igen men det var en ganska seg kväll och vi åkte hemåt redan vid 3. Ikväll kommer Kimmy hit en sväng och vid 12 ska vi till några kompisar som har fest, ska få träffa de som jobbar på hotellet här så det blir kul. Imorgon ska jag till Palma, måste hitta ett h&m så jag får känna mig som hemma ett tag!

Jag och Kimmy på stranden i onsdags!


Kunde inte få till någon bättre bild men det var riktigt coolt att se allt
folk som stod vid vattnet, de var hela vägen där lysena går!


Några av dansarna inne på Riu Palace, de finns överallt där.
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0