I'm lost in this dream

Mitt första inlägg får bli om min tredje helg här på Mallorca! Jag spenderade lördagen på stranden i Arenal bland fulla tyskar, en del var även nakna! Jag och Johanna solade, badade (i världens härligaste vågor) och strosade runt i Arenal! Hände inte så mycket, alla kollade på fotboll eller drack öl på stranden.
Johanna på stranden :)




Senare på kvällen gick vi ut i Arenal, massor av tyskar och typ 3 spanjorer på hela stället! Men gillade musiken, de hade ett rnb dansgolv så där var vi ungefär 4-5 timmar innan vi pallrade oss hem vid 5-tiden! Jag trodde inte Arenal skulle vara speciellt kul men bortsett ifrån för mycket tyskar hade jag riktigt kul! Glömde ta bilder men får göra det nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0