All we have on is the radio

Trött, lätt uttråkad. Känns som att kroppen är slut och jag skulle kunna döda för en massage. Önskar jag kunde säga att det var för att jag masade mig ur sängen imorse men tyvärr, jag har inte sprungit nåt. Tror det var lika bra för foten har börjat göra ont igen. Men ska försöka ge mig ut tills jag gör det. Nästa vecka börjar jag på spanska lektioner så det ska bli kul. Jag är nervös, jag har ingen aning om hur det är det och vilka som kommer vara där. Andrea kanske kommer med men annars är jag själv och trots att jag vet att det kommer bli bra är jag nervös. Haha, jag var mindre nervös inför att bo hos en ny familj i ett nytt land. Men det är nåt med skolan som alltid har gjort mig nervös. Men det är en kurs med lektioner 2 gånger i veckan och är gratis för de som har båtar i hamnen. Jag hoppas bara att de pratar engelska så jag kan förstå dem.

Jag tror jag måste börja leta efter nya saker att göra här så jag inte fastnar med samma sak hela tiden. Det är massor av saker jag inte har sett här men ändå tar jag mig inte för nåt. Ska se till att det blir ändring på det.

Måste väl lägga upp nån bild.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0