Andra november

Hooola!!
Idag har jag legat på stranden. Känns helt otroligt att ha gjort det i November, idag har det varit cirka 23 grader. Sköööööönt! Men jag var så exalterad över att gå till stranden så när jag skulle byta om var jag lite för snabb, vilket man inte kan vara på en båt, så när det guppade till snubbade jag och landade på foten. Självklart den högra som har en tendens att få tillbaka en gammal stukning någon gång om året. Jag trodde det skulle gå bra för att gå till stranden var inga problem men när jag sen skulle gå och ställde mig på foten trodde jag att jag skulle svimma, bokstavligen. Så jag haltade hela vägen hem men det gör inget för jag har varit på stranden så jag är glad iaf. Visst har jag kunnat göra det förut men kände inte för det i början och sen har det varit kallt ett tag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0