Nionde November

Jag hatar spanska, vem kom på att det skulle finnas mer än 1 språk? Svenskan hade räckt bra. Eller okej, engelskan också. Men resten. Mina barn ska lära sig minst 3 språk för det skulle fasiken ha varit bättre att lära sig det när man var liten. Jag har varit här en månad men kan fortfarande inte säga mer än hur många syskon jag har. Lovar, det är den ända meningen jag kan, allt annat har försvunnit. Och internet är seeegt idag, det laggar hela tiden med allt och jag har noll tålamod.
Men gulligaste Julia var hur go som helst idag så jag ska bortse från att jag är helt okapabel till lära mig nåt nytt och bara vara glad att jag får spendera dagen med denna söta tjejen.

 
Det är såhär jag ser ut när jag jobbar förresten, glasögon, osminkad och uppsatt hår. Alltid lika charmerande. Men Julia var så söt så det spelar ingen roll. Lärde mig idag att hon skrattar högt om jag tar av mig glasögonen så det är nog bäst att behålla dem på.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vilka fina tjejer!

2010-11-10 @ 21:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0