Slapsgiving!

Jag älskar det avsnittet av "How I met you'r mother". Idag gjorde Andrea en jättegod middag och Francs föräldrar kom över så hade vi en jättemysig middag! Och chokladtårta till efterrätt. Inte helt fel. Nu ska jag städa undan alla mina shoppingpåsar och sen gå och lägga mig! Det blir en lååång dag imorgon, börjar tidigare, eller ja en kvart, och sen ska jag städa, gå på spanskakursen och sen får vi se vad som händer på kvällen. Familjen har en vän som kommer på besök och han ska också bo på båten. Sen på lördagmorgon ska han och Franc fixa med båten så blir nog inte sån lång sovmorgon och sen börjar jag jobba 12. Sen på kvällen blir det middag med en svensk tjej och sen ska vi prova en ny klubb så det blir kul!

Julia provade sin första mat idag, det är annourlunda mot för vad jag är van vid. För några veckor sen började hon få en tesked färsk apelsinjuice och idag fick hon sin första frukt. Apelsin, äpple päron och nåt mer som blev puré. Hemma tror jag man ofta med banan. Hon fick inte ner så mycket idag men blir nog bättre när hon förstår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0