Söndag

Tjena!

Har inte skrivit nåt på hela helgen men har inte känt för det. Jag hade riktigt roligt i Fredags, träffade ett gäng spanjorer och var ut på krogen trots att jag skulle låta bli. Men sov några timmar iaf, sen var jag med Julia medans föräldrarna var ute på dejt. Jag var riktigt seg senare på kvällen men tog på mig nya klänningen och mötte Rebecca för middag, sen gick vi till Guru för drinkar och sen drog vi till Sutton eller Sotton, kommer inte ihåg, men när vi skulle in var det 25 och för mycket folk så det gick inge vidare. Så vi drog tillbaka till Guru men musiken var så kass så vi letade efter mat och sen åkte vi hem, så jag var hemma 4 så det var skönt. Idag har jag sett på film och läst. Nu ska jag dusha och sen ta en promenad innan middag hos familjen.

Bara 3 veckor tills jag är hemma, längtar hem mycket nu så det ska bli skönt. Känns som jag har varit här mycket längre än 2 månader. 
 
Blir bilder imorgon, det är någonting som inte funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0