Tionde November

Jag gillar Barcelona! Idag har jag stickat klart en till halsduk. Ja, jag har blivit 80 och börjat sticka. Men jag gillar det. Jag och Andrea stickar ikapp och hon ligger långt före med mössor och saker till Julia. Jag fick faktiskt en halsduk av henne också, eller jag stickade den själv men hon köpte garnet. Jag tror min gamla slöjdlärare hade blivit stolt över mig, hahaha. Skulle ha lagt upp en bild på halsduken och västen jag fick av dem men jag ser störd ut så blir en annan gång.

Jag har tittat på Eurooe music awards idag också, Franc spelade in det åt mig i fredags så jag kollade idag medan Julia såg. Men förstod inte så mycket för de har en tjej som pratar spanska över engelskan så kunde inte höra vad de sa. Jag tyckte det var ganska tråkigt i år, till och med Rihanna. Nu ska jag se nån serie och sen sova. Jag har ställt klockan på kvart över 7 imorgon men får se om jag tar mig upp för att springa. Håll tummarna.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Stolt!

2010-11-10 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0