Tjougofemte November

Hej!

Jag struntade att skriva de sista dagarna när Sissi var här, jag ville hellre umgås med henne. Vi har haft det jätte mysigt, men känns jättejobbigt att vara här på båten själv nu! Längtar hem men det går nog över snart! Har köpt massor av fina saker, ska ta kort och visa nu någon dag! Sissi kom på en jättebra ide om att jag kan ha en kategori här på bloggen där jag skriver om Barcelona och vad som jag gillar att göra här och vilka platser man borde besöka om man är här, så ska fixa det nästa vecka.

Första natten Sissi sov här vaknade jag klockan 6 och kunde inte somna om så jag skulle hämta vattnet på hennes rum, då bad hon mig sätta på lyset och där låg hon med filtar, strumpor, mysbyxor, tjocktröja och mössa. Så de andra två nätterna sov hon inne med mig och det var mycket mysigare. Vi kollade på "Dirty dancing" och pratade så det var skönt att få prata lite med någon om saker hemma. Vi gick och handlade på de h&m och Zara mycket vilket egentligen är tråkigt eftersom det finns hemma, men de har verkligen ett annat utbud här. Sista dagen var bäst, då hittade vi smågator med små, mysiga butiker. Jag hittade skor, jacka, en klänning, en väska, lite tröjor och linnen och en jätte mysig, varm tjocktröja.

Nu ska jag till familjen på Thanksgiving middag så får se hur en sån går till.

En bild på jackan-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0