Tjugoförsta November

Hej!

Igår var det en riktigt bra dag, jag åt middag med en kompis och mötte sedan upp ett gäng andra och gick till klubb där jag inte har varit förut. Det var bra, men ganska litet om man jämnför med andra klubbar här och muusiken var bara bra första timmen sen blev det bara gamla "godingar" men spanjorerna blev som galna när till exempel "sweet home carolina" kom igång.  Kom hem vid 5-6 tror jag så sov läääänge idag. Ska snart gå och äta middag med familjen sen göra i ordning här på båten och ta en dusch! Imorgon vid den här tiden är Sissi här, ska bli så kul och samtidigt lite konstigt att se någon hemifrån här. Kommer bli jobbigt när hon åker hem på Torsdag men jag åker ju hem om några veckor ändå.

Jag försökte ladda upp bilder men det vill inte funka så jag ger upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0