Tredje november

Hej!
Idag har inte varit en sådan bra dag, jag har haft riktigt ont i foten inatt så kunde inte sova så bra. Ochh när jag väl sov så drömde jag om alltifrån att jag var hemma med bandage över foten till att jag kom till läkaren här och han sa att jag måste amputera halva benet. Så var ganska okej att gå upp i morse. Var lite svårt att gå och det tog dubbelt så lång tid än vanligt att gå till lägenheten. Men Andrea tog hand om mig hela dagen, hon la upp foten högt, lagade mat och såg till att jag drack vatten och tog tabletter hela dagen. Så nu känns foten mycket bättre, kunde gå hem men den gör mer ont nu så ska inte gå på den fören imorgon. Nu ska jag se någon film eller läsa och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0