Ush och fy och blä

Tycker min blogg är riktigt tråkig, förstår inte riktigt varför ni läser den, har ingen aning om vad jag ska skriva om så det blir samma saker hela tiden. Har svårt för att göra det personligt. Så funderar på att strunta i det men ska ge det en vecka till.

I alla fall så är det grått i Barcelona idag och KALLT, känns ungefär som i oktober hemma, innan jag kom hit. Så det var tufft att gå upp imorse men det gick. Jag hade tänkt lägga mig tidigt men det är ju match ikväll så kan ju inte missa det. Folk går runt med Barca halsdukar och mössor överallt. Jag hoppas det blir lika roligt som när vi såg VM i Palma. Okej inte lika galet för då kom vi hem 9 på morgonen dagen efter, och jag jobbar imorgon men jag hoppas på bra stämning iaf! Och vi blir ett gäng så det blir kul. Imorgon blir det IKEA, ska få lite julkänsla och käka pepparkakor.

Bilder ifrån VM i Palma-





Kommentarer
Postat av: Laila

Nej! Du får inte sluta skriva! Jag kanske inte lämnar så många kommentarer men jag läser din blogg hela tiden. Det känns bra att se att du har det bra därnere och det är kul att läsa och se vad du gör om dagarna. Saknar dig massor! <3 Kramar från oss

2010-11-29 @ 21:56:18
Postat av: Erika

Sluta inte :@

2010-11-30 @ 20:41:17
URL: http://erikahej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0