Willow Smith

Tjejen jag träffade idag var jättetrevlig och det var ganska skönt att prata svenska med en person som är framför mig och inte bara via skype. Jag har fått en overklighetskänsla de senaste dagarna, jag trivs i nuet och har samtidigt saker att se fram emot och det känns konstigt! Känner fortfarande av rastlösheten ibland men försöker sysselsätta mig så det släpper. 5 veckor tills jag ska hem, 2 veckor tills syster är här, 4 dagar tills en ny helg som förhoppningsvis blir rolig och imorgon ska jag gosa med Julia igen och kanske, kanske ge mig ut och springa efter jobbet. Kände lite av en höstlukt i dag också och jag har haft jackan för första gången. Jag gillar det, jag saknade höstlukten hemma. Men saknar definitivt inte snön som tydligen ska komma i veckan.

Jag hittade Will Smiths dotters video och jag måste säga att den är bra, fattar inte hur begåvad hela familjen är.

Willow Smith - Whip My Hair ( Official Video HD )
Cargado por tyhansofficiel. - Ver los videos de música recién destacados.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0