1 okt 2010

5 dagar kvar till Barcelona. Alla frågar om jag inte är "hur taggad som helst". Men jag är inte det, lite orolig att det ska bli som förra gången då jag inte trivdes alls. Fast det här är en helt annan sak, nu kommer jag bo mitt i en storstad så finns ju liiiite mer att göra. Jag måste åka nu, främst för att jag tror att jag kommer ha svårt att faktiskt ta mig iväg senare och sen för att jag måste fortsätta leta efter en plats där jag trivs och vill stanna kvar på. Jag är så trött på att inte veta vart jag vill bo eller vad jag vill göra. Att veta vad man inte vill hjälper bara till en viss del, kan ju inte spendera livet med att prova på och sen utesluta saker, jag måste ha något sorts mål och jag tror att det börjar bli tid att bestämma vad det målet ska vara nu. Jag har börjat fundera lite på skolan igen, kanske plugga journalistik eller nåt med evenemang att göra, anorda bröllop osv. När jag jobbade på steninge slott störde det mig nåt otroligt att jag inte kunde göra saker annorlunda. Så som jag hade velat att det skulle se ut och hur allting runt omkring skulle hanteras. Tror jag skulle gilla att ha stora projekt med deadlines och kaos som ska fixas, så ska fundera mer på det, till nästa år kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0