10-10-10

Gårdagen vart inte som jag hade tänkt mig men lärde mig hur metron fungerar iaf. Idag slappade jag länge och kollade på entourage. Jag har fastnat för killarna ordentligt. Sen gosade jag lite med Julia och gick med familjen till en annan "brygga" där de hade en liten fest för de som bor i hamnen. Träffade ett jätte trevligt par från USA som bor bara några båtar från mig, de sa att om jag behövde hjälp med vad som helst var jag välkommen så det är skönt att veta. Ja visst ja, jag gick och kollade på stranden idag också, den ligger verkligen typ 3 minuter bort, några smågatar bakom familjens lägenhet. Så dit ska jag gå ofta, har jag tur hinner jag bada nåt också. Tog bilder på killarna som surfade men orkar inte lägga in de i datorn nu, jag ska av entourage och sen sova.

Min första segeltur, tänkte lägga upp fler men tar hundra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0