15 okt 2010

Idag var vi till ett köpcentrum och jag hittade en mysig tröja från h&m, var länge sedan jag köpte kläder så det behövs. Ska köpa en varm jacka snart också, jag fryser här så jag vill inte veta hur kallt det är hemma. Idag mår jag sådär, har mått illa hela dagen. Hade tänkt gå ut med några tjejer och käkat tapas eller iaf varit hos familjen och ätit middag men orkar verkligen inte. Jag ska ta en dush och sen se Gossip Girl och Vampire Diaries. Jag har fått nåt bett på armarna också och jag hoppas illamåendet inte har med de att göra. Men har bytt lakan idag så de borde förvinna.

Sötaste Julia i sin stol som hjälper henne sitta upp själv och hjälper henne rapa. ;)


Det finns gröna fåglar här och inte bara grå tråkiga som hemma.


Killar som "tränar" eller som jag ser det- spänner muskler de inte har. Men det är ganska underhållande.


Älskar gatorna här.



Kommentarer
Postat av: Laila

Fina bilder och Julia är ursöt!!! Har du fått loppor? ;) Du får kolla med familjen om de vet vad det kan vara. Krya på dig nu! Många kramar från oss

2010-10-16 @ 09:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0