21 okt 2010

Jag har inte orkat skrivit, varit helt slut några dagar nu! Jag har inte gjort så mycket, lärt mig mycket spanska, lekt med Julia och var på lunch hos Francs föräldrar. De är riktigt trevliga, och mamman målar helt otroliga tavlor. Annars har jag inte så mycket att skriva om. Eller jo en sak som jag tycker är så konstigt är att de röker hasch överallt- på gatan, på barerna, på klubben. Jag fattar inte att det är så öppet men de ser helt annourlunda på det än hur vi i Sverige ser på det. Haha Kimmy skrattade ihjäl sig när jag berättade att en läkare en gång berättade för mig att hasch är mycket farligare än alkohol för det stannar kvar i hjärnan i flera år och att du kan få hallicinationer och se rosa elefanter på gatorna som ett exempel. Många anser att hasch är bättre än alkohol för det är mer naturligt och eftersom läkare skriver ut kan jag förstå varför de tycker så. Aja, jag tycker det är så konstigt att det finns överallt bara, jag är inte van vid det. Nu ska jag snart sova, men först se Entourage och kanske läsa nåt.

Såg på aftonbladet om det här och jag trodde först det var ett skämt, så jäkla sinnessjukt. Måste ju vara en jätte bra början på äktenskapet att kidnappa bruden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0