25 okt 2010

Inatt vaknade jag av att jag satt upp och hade riktigt ont i huvudet, så måste ha lutat mig in i det låga taket i slutet av sängen, svårt att förklara så ska ta kort och visa. Men har riktigt ont i huvudet nu. Har blivit mer orolig när jag sover nu för tiden (om jag kan bli det). Jag vet att jag alltid har sparkats men när jag sov hos min moster för ett tag sen vaknade jag mitt i natten av att jag stod och vek lakanen för jag drömde att det var morgon. Men men, det går väl över hoppas jag. Just nu ligger jag och lyssnar på gamla Rihanna låtar och ska läsa lite tror jag. Längtar till Sissi kommer om en månad, mysigt att ha henne här och att familjen får träffa någon ur min familj.

En av världens goaste familjer, hittade lite bilder mamma hade tagit när hon var där så¨måste lägga upp några! ;)


Coolingen


Andra lillkillen jag kommer krama sönder i jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0