30 okt 2010

Hej!
Igårkväll var en av de roligaste kvällarna i Barcelona. Kom hem strax efter 6 i morse så är ganska trött och sliten idag. Vi vart ett gäng som firade Julia, jag träffade några nya au-pairer också så det var kul. Jag träffade Julia och snackade lite innan resten av tjejerna kom vid 11 och när alla hade kommit skålade vi för Julia och begavs och mot en bar. Det var en liten skatebar som spelade n.e.r.d och snoop dogg om vart annat så var inte helt fel. Så nu har jag 3 barer här som jag gillar. Sen gick vi till boulevard culture club och det är första klubben här jag har gillat. Vi var r&b rummet hela kvällen och jag älskade musiken, gammalt blandat med nytt kan aldrig bli fel. Idag hade jag tänkt turista men har varit halvbra väder och jag var alldeles för trött så har bara tagit det lugnt. Nu ska jag städa undan lite och sen dusha innan jag ska möta upp en finsk tjej jag inte har träffat förr. Vi ska bara ta en öl eller så och sen ska hon dra ut på krogen. Jag tänkte följa med men är alldeles för trött och vill hellre göra något annt imorgon istället för att sova halva dagen, Funderar på att åka till Park Vell men får se. 

Tog bara konstiga bilder igår men Julia tog en massa så kan tjuva några av henne när de ligger uppe sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0