8 okt 2010

Jag sitter och pratar med mamma på skype och tänkte passa på att skriva lite. Allt här går jättebra, familjen är väldigt snäll och extremt rolig så jag känner mig som hemma. Jag var på cykelsightseeing fösta dagen här med Kimmy och hennes mamma som vär här över natten. Vi såg väldigt mycket och länge sedan jag hade så kul och sååå roligt att träffa Kimmy igen. Vädret här är varmt, runt 25-27 på dagarna och jag har bara höstkläder med mig så det är lite varmt ibland. Men hellre det än nollgradigt. Idag tog jag en promenad genom staden i 2 timmar, gick lite vilse men hade karta så tog mig fram eftersom. Staden är helt underbar. Så det blir massor av tråkiga bilder på hus och statyer men det får ni ta ;) Imorgon ska vi segla en sväng och sen får vi se hur det blir resten av helgen.

Internet är segt så bilderna tar sådan tid.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej, jag är så glad att du har det bra, inlägget kom sent om sider. Kram

2010-10-09 @ 00:05:38
Postat av: Laila

Så härligt! Ja, många bilder vill vi se!! Kramar från oss!

2010-10-09 @ 13:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0