I keep on running, keep on running.

Okej, bara att erkänna. Jag har åkt på någon jäkla förkylning, kan man göra annat än att hata små, snoriga barn på dagis?! Jo, de är ju söta ibland, men bara ibland. Men nu blir det varm o'boy och positivt tänkande mellan nysningarna. Pratat med Kimmy idag och jag ska följa med henne och hennes mamma på cykeltur runt Barcelona på Tisdag, det ska bli så roligt att hon är där och skönt utifall det skulle vara nåt med familjen så känner jag någon iaf. Cykelturen är på 4 timmar så kan ju räkna med att vara halvt död efteråt men det får se till att gå. Nu ska jag se någon serie och försöka tänka mig frisk. Yeahhhhh


Man får lyssna några gånger men sen är den riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0