14 sept 2010

Nu är det bokat och jag flyger den 5:e från arlanda så det är exakt 3 veckor kvar, det börjar redan pirra i magen. Den här gången har jag inte lika höga förväntningar och jag ser bara fram emot att inte vara stressad över allt ett tag, jag vill bara strosa runt i Barcelona och se allt som finns att se. Har redan hunnit skrivit med 2 tjejer som redan är där, en dansk och en finsk, så känns som att det finns lite mer folk att träffa än i Puig de ros. Haha. Nu ska jag försöka mig på att jobba på dagis några dagar, får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: hannah

det kommer nog bli toppen!! men du försvinner ju igen, så jag får väl sakna igen då! haha.. <3

2010-09-14 @ 20:31:21
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0